Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Λαχνίσματα

Από την Γκρέτα Αστεράκη

Τρέχω, Τρέχω να κρυφτώ
τώρα που παίζουμε κρυφτό
πρέπει να βρω καλή κρυψώνα
γιατί αν τύχει και φανώ
σίγουρα θα φυλάω εγώ.

***

Έχω μια πάπια που
κάνει 10 αυγά
έχω κι άλλη μια που κάνει δεκατρία
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13.

***

Έβαλα μπουγάδα
νερό και σαπουνάδα
και όποιος θα την πιει
θα τιμωρηθεί.

***

Ανέβηκα σ ένα βουνό
και είδα ένα γουρούνι
το κοίταξα καλά καλά
και μου ’φάγε τη μούρη.
Γω-γω-γω
Σι-σι-σι
το γουρούνι είσαι εσύ.

***

Ο Καρακατσάνης μπήκε
στο τηγάνι και φάγε τ’ αυγά
γιατί Καρακατσάνη μπήκες
στο τηγάνι και έφαγες τ’ αυγά;
Φάε τώρα μια καρπαζιά.

***

Είσαι κινεζάκι τρως
πολύ ρυζάκι
πόσες κουταλίτσες την ημέρα
τρως;
Πέντε 1, 2, 3, 4, 5.

***

Άκατα μάκατα
σούκουτου μπε
άμπε φάμπε ντόμινε 
άκατα μάκατα
σούκουτου μπε
άμπε φάμπελ: Βγέ

***

Ένα, δύο, τρία
πήγα στην κυρία
μου δώσε ένα
μήλο μήλο δαγκωμένο
το έδωσε στην κόρη
έκανε αγόρι τον έβγαλε
Θανάση σκούπα και φαράσι

***

Είδα ένα αυτοκίνητο που
όλο όλο τρέχει και που θα
σταματήσει; Αυ-στρα-λία
και τι χρώμα θα ζητήσει
Γα-λα-ζιό
Βγές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!