ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1η ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ: Μερικές λέξεις δεν μπορούμε να τις πούμε ομόηχες, επειδή δεν είναι διαφορετικές. Απλώς έχουν και μια δεύτερη σημασία (π.χ. βλήμα).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2η ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ: Σε μια τόσο απαιτητική εργασία είναι επόμενο να έχουν εισχωρήσει και ορθογραφικά λαθάκια. Προσέξτε, ιδιαιτέρως, στην τελευταία σελίδα:
- κόρη - κόρη (των ματιών)
- ο κάλος - το κάλλος (η ομορφιά)
- κλίση (γέρνει) - κλήση
Ε-ξαι-ρε-τι-κή ανάρτηση! Μπράβο, αστέρι μου! Πολύ δύσκολο αυτό που έκανες. Μάζευες καιρό τις λέξεις, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν τόσες πολλές που μου πήρε 5 λεπτά για να τις διαβάσω όλες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως οι μισές δεν μου είχαν έρθει καθόλου στο μυαλό!
Τις μάζευα απότότε που είχαμε εκείνη την άσκηση στη Γλώσσα , στο 1ο τεύχος στις αρχές του βιβλίου !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, έτσι εξηγείται! Οι καλές δουλειές ποτέ δε γίνονται "στο πόδι"! Και πάλι μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Agi Star...δεν έχω τίποτα άλλο να πω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ ξαδερφούλα μου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά, μια εξαιρετική σχετική ανάρτηση θα βρείτε εδώ, στο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ! Μπορείτε να γράψετε, μέσω ειδικού υπερσυνδέσμου, και τις δικές σας ομόηχες λέξεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήAgi, οι καλές δουλειές αναγνωρίζονται από όλους! Η κ. Βανέσσα προτείνει την εργασία σου στους αναγνώστες της. Μπράβο και πάλι! Σε καμαρώνω!...