Από την Ntins
Μια μέρα στην τάξη του Νικόλα ο δάσκαλος τους είπε με χαρά: παιδιά, σκέφτηκα σήμερα επειδή έχει πολύ ωραία μέρα, να πάμε μια εκδρομή στη φύση. Τα παιδιά γεμάτα χαρά, διότι και το μάθημα θα έχαναν αλλά και επειδή τους άρεσε η φύση, είπαν ναι, ναι όλα μαζί. Ο δάσκαλος τους είπε να πάρουνε μαζί τους το κολατσιό τους και ένα μπουκαλάκι νερό. Όλα τα παιδιά έβαλαν τα πράγματά τους μέσα σε μια σακούλα και κατέβηκαν με προσοχή στο προαύλιο.
Μαζί με τον δάσκαλό τους πέρασαν τη λεωφόρο και κατατεθήκαν προς το πάρκο. Ο δάσκαλος στη διαδρομή τους είπε πως θα περάσουν με βάρκα πάνω από τη λίμνη του πάρκου και θα πάνε στην απέναντι μεριά που είναι πιο επικίνδυνα.
Μόλις έφτασαν στο πάρκο, ο δάσκαλος είπε στα παιδιά, αν θέλανε να μαζέψουν μερικά λουλούδια για να τα δώσουν στη μαμά τους. Σε λίγο έφτασαν σε ένα μέρος που ήταν γεμάτο πεύκα. Ο Νικόλας σκέφτηκε να μαζέψει μερικά κουκουνάρια για να τα στολίσει στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τα παιδιά μόλις είδαν τον Νικόλα, σκέφτηκαν να κάνουν και αυτοί το ίδιο.
Έφτασε η πιο ωραία στιγμή. Τα παιδιά είχανε φτάσει μπροστά στην καταγάλανη και λαμπερή λίμνη. Εκεί ήταν ένας κύριος, ο οποίος θα τους οδηγούσε με τη βάρκα στην απέναντι μεριά. Ο κύριος αυτός τους έδωσε κάτι αδιάβροχες ρόμπες. Αυτοί τις φόρεσαν και με προσοχή μπήκαν στην βάρκα. Η διαδρομή από τη μια μεριά στην άλλη ήταν φανταστική. Τα παιδιά μπορούσαν να δουν στον βυθό χιλιάδες μικρά και μεγάλα ψάρια. Η διαδρομή πάνω στη βάρκα τελείωνε και τα παιδιά λυπόντουσαν. Ο δάσκαλος είδε τις λυπημένες φατσούλες των παιδιών και κατάλαβε αμέσως. Τότε ρωτάει τα παιδιά: σας άρεσε η βόλτα με τη βάρκα, ελπίζω ναι, γιατί θα την ξαναπάρουμε για να γυρίσουμε. Ναι, ναι είπαν τα παιδιά.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι είχε η άλλη πλευρά. Έναν μικρό αλλά ωραίο ζωολογικό κήπο. Τα παιδιά είδαν: ελάφια, μικρά ελεφαντάκια, καμηλοπαρδάλεις, τίγρεις, χελώνες και άλλα πολλά ζώα. Τα παιδιά είχαν ενθουσιαστεί με όλα αυτά που είδαν.
Μετά από λίγο ξαναήρθε η βάρκα να τους πάρει. Πολλά παιδιά –σχεδόν όλα– αρνιόντουσαν να ξαναγυρίσουν σε αυτό το άθλιο μέρος που ζούσαν. Δεν τους άρεσε καθόλου μα καθόλου το καυσαέριο που μόλυνε τόσο πολύ την ατμόσφαιρα, και πιστέψτε με όλα αυτά δεν τους τα είπαν οι δάσκαλοι αλλά η τόσο διαφορετική πλευρά που επισκεφτήκανε.
Τα παιδιά μόλις φτάσανε στο σχολείο είπαν στον δάσκαλό τους όλα αυτά που τους βασάνιζαν. Ο δάσκαλος προσπάθησε να εξηγήσει στα παιδιά τι συμβαίνει στον κόσμο μας. Τα παιδιά κατάλαβαν αλλά δεν τους άρεσε καθόλου αυτό. Είπαν στον δάσκαλό τους ότι όταν μεγάλωναν θα δούλευαν όλοι μαζί σαν ομάδα σε μια περιβαλλοντική εταιρία που προστατεύει τους δρυμούς και τα δάση της Ελλάδας!
8 Ιανουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα
-
Από την Γκρέτα Αστεράκη Όπως βλέπετε αυτή είναι η φίλη μου η Έλενα , της αρέσουν τα φορέματα, τα αξεσουάρ, οι ανταύγειες , τα τατουάζ και ...
-
...κι ελπίζω να το σημειώσατε! Υπενθυμίζω ότι κάθε Παρασκευή φέρνουμε στο σχολείο το χαρτί με την « Έρευνα Νο 2 ». ► Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
-
Όχι στη σκλαβιά Κανείς δεν επιτρέπεται να ζει υπό καθεστώς δουλείας και η δουλεία και το δουλεμπόριο υπό οποιαδήποτε μορφή πρέπει να απαγορ...
-
Α. Πυξίδα Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα ανοίξει ένα παράθυρο. Διαβάστε τις οδηγίες στη «Βοήθεια» και... ξεκινήστε! Β. Χάρτης της Αθήν...
-
Ένα αστείο μουσικό παιχνίδι! Πατήστε στην εικόνα και φτιάξτε το δικό σας τραγούδι: κάντε κλικ πάνω στα άλογα για να αρχίσουν να τραγουδούν...
-
Οι δυνάμεις γίνονται αντιληπτές από τα αποτελέσματά τους: είτε αλλάζουν την κινητική κατάσταση των σωμάτων είτε τα παραμορφώνουν. Στην πρ...
-
Το δικαίωμα στις δημόσιες συγκεντρώσεις 1. Καθένας έχει το δικαίωμα να συνέρχεται και να συνεταιρίζεται ελεύθερα και για ειρηνικούς σκοπούς...
-
Πώς έγινε το ατύχημα Ο πυρηνικός σταθμός παραγωγής ενέργειας του Τσερνομπίλ βρίσκεται στο, εγκαταλελειμμένο πλέον, χωριό Πριπιάτ της Ουκρα...
-
πρώτη μέρα δεύτερη μέρα τρίτη μέρα Φτιάχνουμε κι άλλα τετραγωνικά δεκατόμετρα Ένα τ.δεκ. αφιερωμένο στο γατάκι της...

Ωραίο κείμενο, μπράβο! Καλώς ήρθες στην παρέα μας! :-))
ΑπάντησηΔιαγραφή