Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2011

Θάλασσα πλατιά

Από τη Life Star



ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΣ
ΜΙΑ ΑΠΑΛΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ!

Θάλασσα πλατιά
σ αγαπώ γιατί μου μοιάζεις
θάλασσα βαθιά
μια στιγμή δεν ησυχάζεις
λες κι έχεις καρδιά
τη δική μου την καρδούλα τη φτωχιά

Κύματα πουλιά
στα ταξίδια σας που πάτε
τα αλαργινά
τη δική μου λύπη πάρτε
κι από κει μακριά
να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά

Έχω έναν καημό
που με τρώει σιγά και με λιώνει
έχω έναν καημό
θά ’ρθω να στον πω
αδερφή μου εσύ θάλασσα που σ’ αγαπώ

Κύματα πουλιά
στα ταξίδια σας που πάτε
τα αλαργινά
τη δική μου λύπη πάρτε
κι από κει μακριά
να μου φέρετε κι εμένα τη χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!