Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Η πρώτη γνωριμία με την Αστερούπολη

Από την Elf Star

Μια μέρα η αδερφή μου ήρθε στο σπίτι με τόσο χαρά που το χαμόγεγο της ήταν μεχρι τα αυτιά της, είχα απορία τι είχε γίνει και την ρώτησα και μου απάντησε
– ο κύριος μας έφιαξε ένα ιστιολόγιο.
– και πώς κάνεις έτσι, ένα ιστιολόγιο είναι.
– Ναί αλλά μέσα από αυτό όλοι θα μπορούμε εκφράζουμε την γνώμη μας, θα γνωρίσουμε καινούργιους φίλους και θα δείξουμε τη δουλειά μας.
– Καλά άσε με ησυχη
– θες να γίνεις μέλος;
– πώς;
– θα πρέπει να πείς στον κύριο μας οτι θές να γίνεις μέλος;
– ναί καλά, ντρεπομαι!
– μα αν ντρεπεσαι, πώς θα γίνεις μέλος;
– καλά αφησε το.

Δεν έγινα ποτέ μέλος της αστερούπολης και νιώθω άσχημα γι’ αυτό εστέλνα συχνά εργασίες μια πολική αρκούδα, για καθαρές θάλασσες κ.τ.λ. αλλά η αδερφή μου τα  ξεχνούσε. 

Η αστερούπολη κλείνει και εγώ δεν έγινα μέλος της ποτέ αυτή είναι η άχημη ιστορία μου.

η καλή είναι ότι έκανα φίλους και διασκέδασα και επικοινωνούσα συχνά και μιλούσα μαζί τους.

γειά σας!

1 σχόλιο:

elf. star είπε...

τέλειο είναι, βασικά οταν είναι στην αστερούπολη είναι τέλειο!

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!