13 Ιουνίου 2011

Εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου...

Η Αστερούπολη ολοκληρώνει σιγά σιγά την πορεία της. Τίποτα, όμως, δεν τελειώνει εδώ,

μικροί μου πρίγκιπες!
μικρές μου πριγκίπισσες!

Κρατάμε τη συνεργασία και την αγάπη που βιώσαμε. Περιουσία μας είναι ο σεβασμός και η αμοιβαία εκτίμηση που κατακτήσαμε βήμα βήμα, με δυσκολίες αλλά και με χαμόγελα...


Στο μακρινό σου το αστέρι να μου κρατάς σφιχτά το χέρι...
Μικρέ μου πρίγκιπα, κοιμήσου κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου...


ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Μάριος Φραγκούλης
ΣΤΙΧΟΙ: Παρασκευάς Καρασούλος
ΔΙΣΚΟΣ: Ο κήπος των ευχών (2005)

4 σχόλια:

  1. Πονάει κάθε φορά που οι μικροί πρίγκιπες και οι μικρές πριγκίπισσες φεύγουν για το μακρινό τους αστέρι.Καλό σας ταξίδι παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι... Έτσι είναι ευτυχώς!

    Πολύ γλυκό σχόλιο! Θερμές, από καρδιάς, ευχές για ένα όμορφο, ξεκούραστο καλοκαίρι!
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι συγκινητικό τραγουδάκι πήγα σχεδόν να κλάψω όταν το άκουσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!

Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα